onsdag 25 juli 2012

Dag 3

Mellanmål (nattmat): 2 ägg, 2 skivor brieost
Frukost: 2 skivor kalkon, 1 stekt ägg, 2 skivor ost, kaffe
Lunch: Entrecote och coleslaw, vatten
Middag: Ugnsbakad fisk med grönsaker i folié

2 nätter av 3 gjorda, och det känns helt ok! Idag kör jag en vilodag, så ingen träning idag.
Men tänkte pumpa upp min pilatesboll igen, efter att den varit ouppblåst i ca 2 år, och så ska jag testa hur ovig och osmidig och otränad jag är :)
Det känns så himla bra i kroppen just nu, och jag känner mig så himla glad! En befrielse.

Förutom GI mat och träning så kommer jag och min sambo vara "vita" fram till v. 38. Vi ska alltså inte dricka något alkohol (dock med undantag till arbetsrelaterade jippon). Vi har väldigt väldigt länge nu druckit (och njutit) kopiöst mycket vin fredagar och lördagar, och nu under semestern nästan varje dag! Samtidigt passar vi på att sluta röka, vi har "feströk" och med tanke på hur ofta vi "festat" så har vi ju samtidigt rökt väldigt mycket. Men nu är det slut med det också. Och så är det slut med sötsaker, chips och choklad, iallafall för mig då min sambo aldrig direkt ätit några sötsaker. Vi får däremot ibland äta mörk choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar