fredag 27 juli 2012

Dag 5

Igår efter tvätten och när det svalnat lite så tog jag en powerwalk på 5 km, det var mycket skönt!
Idag hade jag planerat att ställa kl på 8 för att gå och träna på gymmet, men vaknade inte förren kl 10 (!),
antar att min kropp behövde sömnen efter nattjobben. Segade en aning och förstod ganska snabbt att jag inte skulle hinna träna idag innan jobbet. Så jag (som jag avskyr) skjuter upp det till imorgon, får helt enkelt träna efter jobbet imorgon, slutar kl 15 så det är ju inga problem. Bara lite varmare.
Imorgon ska vi på grillfest, vad vi ska äta är inga problem att tänka ut. Men det är första festen utan alkohol, antar att det kommer att gå hur bra som helst. Men ändå kännas lite konstigt att inte dricka gott vin till grillat.

Dagens måltider (trots att jag inte ätit allt ännu, men jag har redan planerat vad jag ska äta).
Frukost:  Äggmacka = 1 stekt ägg, 3 skivor stekt bacon på ett kraftigt isbergssalladsblad.
Lunch: Fisk med ugnsbakade grönsaker
Mellanmål: Kesella
Middag: Kyckling och inlagd grönsaksblandning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar