måndag 30 juli 2012

Dag 8

Frukost: Kesella och kaffe
Lunch: Coleslaw med rostbiff
Mellanmål: Nötter
Middag: Sallad med avokado, räkor och ägg, 1 glas rött vin

Idag blev det en spontan AW med jobbet, det var så många som kommit tillbaka från semestern, så tyckte att det vore trevligt att gå ut. Jag har bestämt mig för att jag får ta några glas vin i arbetsrelaterande syften, så det blev ett glas rött. Ångrar mig faktiskt lite nu.. Men ja, gjort är gjort och tyckte att jag var värd det! :)

Första vägningen idag också, blev glatt överraskad när jag ställde mig på vågen imorse!

Vikt vid start den 23/7 : 81,9 kg
Vikt idag den 30/7: 78,7 kg

Totalt hittills: - 3,2 kg på 1 vecka

Och jag är mer än nöjd! Hurra vad bra jag är, och känner att jag var såååå värd vinet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar