onsdag 1 augusti 2012

Dag 9

Frukost: 1 stekt ägg, 3 skivor bacon
Lunch: Varmrökt lax och philadelphiaost
Middag: Blomkålspuré, stekt fläskfilé, bönor och squash

Igår var jag ledig, i och med att jag är förkyld har jag typ inte gjort någonting alls. Jag har fixat lite grejer här hemma som jag länge skulle ha fixat och kollat på en mängd O.C avsnitt. På kvällen var tanken att jag och en vän skulle ha gått på Allsång på Skansen, men i och med att jag hade lite feber och var urtrött. Kom kompisen hit och hon åt middag med oss och vi spelade lite spel innan vi bänkade oss framför Allsång. Kvällen avslutades med fler O.C avsnitt och kompisen sov över.. Så ja, jag lämnade inte lägenheten alls igår, hade lite dåligt samvete för det. Men nu känner jag att det var ganska skönt att vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar