torsdag 9 augusti 2012

Dag 17

Gårdagen.

Frukost: Keso och kaffe
Mellanmål: 1 kokt ägg
Lunch: Sallad med broccoli, squash, tomat, fetaost, och vatten
Mellanmål: En näve nötter
Middag: 1 Delifresh Low Carb Hamburgare  med bönsallad på Max och kolsyrat vatten
(Hamburgaren var otroligt god, trodde nämligen att det inte skulle vara så god. Fast ganska jobbig och slabbig att äta. Det var alltså en hamburgare med lök, ost, dressing, tomat i ett stort salladsblad - istället för bröd! Till detta kan man välja att antingen ta bönsallad, grönsallad, morötter eller äpplen. Den fick 4 hamburgare av 5 i resultat av mig!).

Igår var jag ledig och jag hann både med att stryka nytvättad tvätt, städa, träna och gå på bio med sambon.
Sammanlagt igår så tränade jag:
15 minuter på crosstrainer,
30 minuter intervallträning på löpbandet (springa 2 minuter, gå i 2 minuter),
10 minuter hantelträning (armar)
40 situps

Har börjat tycka att det är helt okej att svettas bland folk nu också, och dessutom - ännu bättre, jag har börjat tycka att det är grymt kul att träna! :)
Sen var det mycket trevligt att möta upp sambon inne i stan och avsluta dagen med bio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar