tisdag 7 augusti 2012

Dag 16

Frukost: 1 kokt ägg
Lunch: Sallad med mozzarella och 2 kasslerskivor
Middag: Sallad på broccoli och squash, 1 köttbit
Mellanmål: Gainomax, 1 ostskiva

Imorse när jag stack till jobbet drog jag på mig träningskläderna, bara för att jag skulle gå direkt efter jobbet och träna. Och så idag var det full rulle på jobbet och jag var så himla trött på väg hem, till och med så trött att jag satt och somnade. Men det hindrade mig icke! Körde ett intervallpass på 45 minuter, och det var så jävla skönt!! Fast nu känns det i foten, den är svullen och pulserar. Har den i högläge just nu och hoppas på det bästa. Efter träningen gick jag och tog ut ett paket, det var mina nya träningsbyxor och strumpor. Byxorna satt som en smäck. Nu har jag tvättat en jävla massa och nu ligger jag i soffan och tittar på O.C, imorgon är jag ledig och har planerat in städning och sen gym. Nu ska jag fortsätta med mitt te och invänta sambon som varit och dykt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar