måndag 20 augusti 2012

Dag 29

Dags för en uppdatering här tror jag!
Förra veckan hade jag knappt på datorn en minut, där av dålig uppdatering. Jag var sjuk 3 dagar av förra veckan, vilket sög förjävla mycket. Jag hatar att ligga hemma och vara sjuk. Detta resulterade i att jag inte heller orkade träna något. I helgen har jag varit och hälsat på mina föräldrar vilket var jättebra! Skönt att bli lite ompysslad. Har inte gjort så många knop där heller egentligen. Mest varit och hälsat på kusiner, mormor och morfar och umgåtts med familjen. Och ätit sjukt god mat, men har ändå hållt mig borta från kolhydrater och sött så gott jag har kunnat.

Men nu är det en ny vecka och jag hoppas på att inte få dunderförkylningen min brorson smittade de andra med. Inatt jobbar jag natt och jag har tänkt att jag ska träna innan och laga till något storkok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar