tisdag 21 augusti 2012

Dag 30

Nattmat: 1 Kesella, 1 kokt ägg
Frukost: 1 kokt ägg
Lunch: Köttfärsröra med fetaost
Middag: Sallad med en köttbit

Idag sov jag jättejättelänge efter nattarbetet. Skönt att få sova ut och känna sig utvilad. Trots att jag vaknade sent så har jag hunnit träna på gymmet idag! Och det var så himla skönt att röra på sig!
Nu ska jag strax ner till källaren och börja tvätta, så himla trist att behöva tvätta strax innan man ska iväg till jobbet. Förhoppningsvis kommer min sambo snart hem från sitt möte så att han också kan hjälpa till.

Har varit mycket dålig på att uppdatera här, men har knappt suttit vid datorn/internet den senaste tiden. Men ska försöka (när jag har datorn igång) uppdatera här vad jag äter och tränar. Vikten kommer jag nog alltid uppdatera.

Nu är det bara 4 veckor kvar tills vi ska åka till Rhodos och därför 4 veckor kvar av vår dunder strikta GI-diet + träning. Måste säga att maten går över förväntan bra, tyvärr mindre bra med träningen. Men det är inte alltid som det fungerar med kroppen och måendet. Är kroppen trött och känner sig sliten, så gör den det. Men jag försöker ändå, kör med lite övningar hemma, jobbar med pilatesbollen, sen har vi en utmaning på jobbet: 100 armhävningar/dag. Det går framåt där, men är absolut inte nära 100 ännu!

Har varit en liten svacka nu med förkylning och migrän och trötthet (mest pga det har varit ganska mycket på jobbet). Men nu börjar jag komma igång igen känner jag... Så ja, kom igen nu, HEJA HEJA MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar