måndag 13 augusti 2012

Dag 22

Måndag
Jag har inte riktigt haft tid eller ork att skriva de senaste dagarna, har haft jobbhelg och det har varit fullrulle totalt, så jag har inte orkat.
Och idag på min lediga dag så har jag så fruktansvärt ont i huvudet så jag känner inte för att göra någonting alls. Får se hur jag känner mig i eftermiddag om jag orkar träffa någon.

Maten under dagarna iallafall har bestått av ägg eller keso till frukost. Sallad till lunch med avokado och bönor. Till middag har det varit lasagne, choritzo eller taco. Träning har det inte varit mycket av under helgen, om man inte räknar med allt spring i korridorerna på jobbet?

Nu ska jag försöka vila allt jag kan och försöka få bort min huvudvärk så får vi se om jag orkar gå och träna i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar