lördag 28 juli 2012

Dag 6

Dagens lunch hittills.. 
Frukost: 1 ägg, 3 skivor kalkon med philadelphiaost på, kaffe
Lunch: Inlagda grönsaker med chorizokorv
Mellanmål: En näve nötter
Middag: ½ grillad halloumi, 2 små chorizokorver, sallad

Mycket korv idag, men jag gillar korv :) 

Idag har jag jobbat förmiddag, det flöt på bra på jobbet, men man märker att man nyligen haft semester. Men det tar nog inte så lång tid innan man kommer in i det igen. När jag stack till jobbet idag, kl 6, drog jag på mig mina träningskläder. Så efter jobbet åkte jag direkt och tränade på gymmet. Det blev 3 km på löpbandet, 65 situps, några övningar på pilatesbollen samt 2 träningsmaskiner (för armarna). Jag hade kunnat prestera mer, men det var så himla varmt och klibbigt i gymmet.
Nu väntar jag på min sambo som ska komma hem, så att vi kan dra på gillfest. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar